Prečo krava nenosí žiadnu kravatu?

 

 

Prečo krava nenosí žiadnu kravatu? Lebo má viac rozumu ako človek. Neznáša konvencie. Neznáša tlak okolo krku. Ak nejaký tlak má na krku, tak iba od zvonca, ktorým zvoní dokola: Som slobodná, som voľná.

Prečo krava nenosí žiadnu kravatu? Lebo neuznáva konvencie. Žiadne. Svoju cestu si pekne značkuje, že každý vidí, že ona teda žiadne konvencie neuznáva. Žiadne.

Prečo ale krava skutočne nenosí žiadnu kravatu? Lebo žiadnu nemá. Keby nejakú mala, možno by málinko zauvažovala, či si ju dať. Lenže by sa jej plietla do úst, keď prežúva a to ona nedovolí.

Prečo ľudia nosia kravaty. Nuž neviem to celkom presne, lebo ja ju tiež nosím a vždy mi tlačí na krk a tiež mi vadí pri jedení. Zdá sa, že som hlúpejší ako tá krava.

Prečo krava nenosí žiadnu kravatu? Lebo by ju trošku dusila a to ona nikdy nedopustí, pretože vie, čo sa patrí aj bez kravaty. Byť prirodzený sa dá lepšie bez kravaty a ona to už dávno vie.

Túto informáciu však krava vie posunúť niektorým vybraným jedincom, ktorí kravám výborne rozumejú. Nepoznám všetkých ale na jedného si spomínam, lebo už od mladosti nemal rád konvencie a nechcel, aby ho niečo dusilo. Už v osemnástke sa vybral do Írska, aby si vyskúšal, ako je to postaviť sa na vlastné nohy. Predšlapal cestu svojim príbuzným a priateľom, ktorí zhodili kravaty a vybrali sa do sveta, aby sa neskôr, keď pochopia chlebík i z druhej strany, vrátili domov. Povedia ostatným, že chlebík je tam rovnaký, iba priatelia sú doma akýsi lepší. Lepšie im je rozumieť keď spievajú a sú akýsi milší.

Neskôr, keď tento "jedinec" písal akúsi marketingovú štúdiu na vysokej škole, tak si vybral marketing predaja prezervatívov. Dá sa ešte výraznejšie povedať, že nemám rád konvencie a že na všetky úplne kašlem?

To nie je všetko, lebo ja som ho stále nechápal a tak pre mňa napísal veľkými písmenami na svoje telo, ako to je.

"Only God can Judge Me." (Iba Boh ma môže súdiť.)

 


 

 

Diskusná téma: Prečo krava nenosí žiadnu kravatu?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok